Ultimele 100 ştiri economice - ziare.eclub.ro

Ştiri pe locaţii

Alba
Arad
Argeş
Bacău
Bihor
Bistriţa-Năsăud
Botoşani
Braşov
Brăila
Bucureşti
Buzău
Caraş-Severin
Cluj
Constanţa
Dâmboviţa
Dolj
Galaţi
Gorj
Hunedoara
Iaşi
Maramureş
Mehedinţi
Mureş
Neamţ
Olt
Prahova
Republica Moldova
Satu-Mare
Sibiu
Suceava
Timiş
Vâlcea
Vrancea

tricouri funny
Trei branduri autohtone, trei produse complet diferite – un ondulator fără căldură, fustiţe create manual care au aplicate luminiţe şi cereale proteice – au în comun o strategie de business care defineşte noua generaţie de tineri antreprenori. În loc să urmeze calea tradiţională, fondatorii OZ Style, Fustiţe cu Luminiţe şi Mr. Iron au demonstrat că se poate construi un business de milioane de lei pornind „de la zero“, folosind intuiţia digitală şi parteneri strategici care să le accelereze creşterea.


















Roshen Retail, companie din gru­pul , deţinut de familia miliar­darului ucrainean Petro Poroşenko, a deschis un magazin în zona Unirii din Capitală, primul de acest fel al productătorului de ciocolată. Roshen a intrat pe piaţa din România în urmă cu zece ani şi a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 329 milioane de lei (peste 65 mil. euro).


WU Executive Academy, parte a Universităţii de Economie şi Afaceri din Viena (WU), a lansat o nouă ediţie a programului Bucharest Executive MBA. În acest an, programul reuneşte 28 de profesionişti cu o experienţă medie de 16 ani în business şi 9 ani în roluri de conducere, proveniţi din domenii precum IT & Telecom (31%), producţie şi manufactură (17%) şi finanţe şi bănci (14%).




Omul de afaceri Ovidiu Şandor, unul dintre cei mai puternici antreprenori din Timişoara, spune că există în continuare loc de dez­voltare pe piaţa locală de real-estate, atât acasă, în oraşul de pe Bega, cât şi în alte urbe principale, în frunte cu Bucu­reştiul. El adaugă că se uită către alte locuri din ţară pentru investiţii, însă afirmă că nu vrea să copieze proiectul mixt ISHO din Timişoara, ci vrea să meargă cu idei adaptate spaţiului.






România este a doua cea mai importantă economie din regiune, însă această poziţie nu se menţine şi în cazul celor mari mari companii din Europa Centrală şi de Est.






Farmacia Tei, una din cele mai dinamice companii de pe piaţa locală, cu afaceri de 1,4 mld. lei anul trecut, va deschide cinci unităţi noi anul viitor şi caută aproape 200 de angajaţi pentru Foşcani, Ploieşti şi Timişoara.




^ Sus ^

română

Pagina principală
Ultimele ştiri
Ultimele ştiri economice
Ultimele ştiri culturale
Ultimele ştiri sportive
Ultimele ştiri externe
Ultimele ştiri IT & C
Ultimele postări pe bloguri

english

Home page
Last news
Last politics news
Last economic news
Last science & technology news
Last health news
Last sports news






Copyright 2025 Pandora Impex SRL.